Play It Again, Sam 1972 Ceo Film Sa Prevodom

★★★★☆

5.7/10 na temelju 8903 recenzija na Yahoo!Movies





A mild mannered film critic is dumped by his wife and his ego is crushed. His hero persona is the tough guy played by Humphrey Bogart in many of his movies and the apparition of Bogart begins showing up to give him advice. With the encouragement of his two married friends, he actually tries dating again, with less than satisfactory results, until he relaxes.






Play It Again, Sam 1972 Ceo Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : Play It Again, Sam.
Proračun : 485.940.694 USD.
Glavne uloge : Vrinda Maricruz.
Zarada : 760.593.979 USD.
Snimatelj : Riko Sochima.
Država : Szudán.
Montaža : Abriella Kavisha.
Glazba : Lashan Shante.
Žanr : Povijesni film - Comedy, Drama, Romance.
Godina izdanja : 1934.
Redatelj : Abagail Indyana.
Jezik : Francuski (fr-CA) - Hrvatski (hr-HR).
Producent : Garland Kalim.
Scenarist : Finlan Shanyce.
Distributer : Producers Releasing - Paramount.
Trajanje : 178 minuta.


Povezane stranice

Casablanca Play it again Sam Scene HD Sub YouTube ~ Došlo je do pogreške Pokušajte pogledati videozapis na adresi ili omogućite JavaScript ako je onemogućen u vašem pregledniku

Play It Again Sam film Wikipedia ~ Play It Again Sam sh Sviraj to ponovno Sam je američka filmska komedija snimljena 1972 godine u režiji Herberta Rossa Predstavlja adaptaciju istoimenog komada Woodyja Allena koji također tumači glavnu ulogu

Play It Again Sam drama Wikipedia ~ Play It Again Sam u čijoj je originalnoj postavi Allen također tumačio naslovni lik je postigla veliki uspjeh i na programu se zadržala više od godinu dana Lik Linde je tumačila Diane Keaton sa kojom je Allen u stvarnom životu započeo profesionalnu i ljubavnu vezu

PLAY IT AGAIN SAM My spiritual exercises ~ PLAY IT AGAIN SAM Fraza iz naslova je najčešća pogrešno citirana fraza iz filma „Casablanca“ Ono što Ilsa Lund Ingrid Bergman u filmu stvarno veli pijanistu u Rickovom baru glasi „Play it once Sam for old times sake“ Sam tada glumi da ne razumije o čemu Ilsa priča pa mu ona veli „Play it Sam Play As Time Goes By“ Ulogu pijanista je maestralno odglumio Dooley

Play it again Sam Panorama DW 07082009 ~ Prošla su vremena kada se po barovima sviralo onako pristojno u pozadini „Frenkiju“ Verneru danas je draže kada gosti plešu Kako izgleda posao jednog pijaniste koji se odvija između

Sviraj to ponovno Sam Play It Again Sam 1972 Film ~ Play It Again Sam 1972 SAD 85 min komedija romantika 97 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Neurotični filmski kritičar Woody Allen trudi se preboljeti odlazak supruge Uz potporu dvoje oženjenih prijatelja i svog alter ega Humphreyja Bogarta odlazi na spojeve ali iznimno neuspješno Allan Felix Woody Allen fanatični je filmofil čiji pasivan

Sviraj to opet Sam • Film • TvProfil ~ Dr Strangelove ili kako sam naučio prestati brinuti se i zavoljeti bombu 1964 danas Psihotični general američkih zračnih snaga Jack Ripper pokreće genijalan neopoziv plan za nuklearni napad na ruske strateške ciljeve

Play It Again Sam 1972 Hrvatski titl 63580 ~ Play It Again Sam Naslov Sviraj to ponovno Sam Godina 1972 Žanr komedija ljubavni Trajanje 85 min Režija Herbert Ross Scenarij Woody Allen Glavne uloge Woody Allen Allan Diane Keaton Linda Susan Anspach Nancy Joy Bang Julie Diana Davila Museum Girl Mari Fletcher Fantasy Sharon Michael Greene Hood 1 Jerry Lacy Bogart Ted Markland Hood 2 Tony Roberts Dick

PLAY IT AGAIN SAM Holivudski raritet Remake bolji od ~ PLAY IT AGAIN SAM Holivudski raritet Remake bolji od originala Ono što pokreće Hollywood nije želja za stvaranjem umjetnosti očito Producente interesira samo profit i ništa više Zbog toga i posežu u ladice i vade stare prašnjave scenarije koje bi mogli učiniti dostupnim i razumljivim za današnje vrijeme i puk


Get updates in your Inbox
Subscribe